Aros Facility Service A/S
Ring +45 8655 2828
eller send en mail til

for en uforpligtende
samtale eller et møde!
Aftalegrundlag, kvalitetssikring og bæredygtig ledelse

God service og bæredygtighed

Gennem mange års erfaring ved vi, at dét at udføre god service handler om at skabe overensstemmelse mellem det kunden forventer og det kunden får leveret. Og vigtig i dette forhold er, at kvaliteten af den udførte ydelse skal være målbar - kun derved fastholdes og udvikles tilliden mellem kunde og leverandør.
Det er denne viden vores forretningsgrundlag er bygget op omkring.
Vi ved også, at gode arbejdspladser kun skabes i gode og ordnede rammer med en bund af bæredygtighed,
der sikrer færrest mulige sygedage og nedslidning. Vi tror ikke på kortsigtet materiel/økonomisk optimering og vækst. Vores ønske om at udvikle os stabilt giver tryghed for kunder, medarbejdere og samarbejdspartnere.

Et forretningsgrundlag på 3 ben

  1. Aftalegrundlaget og den egentlige kontrakt, er et dokument der bliver skabt i samarbejde med kunden. Aftalen bygger på åbenhed i alle delelementer. Dermed sikres, at der er overensstemmelse mellem den lovede ydelse og den leverede ydelse. AROS Facility Service A/S tjener ikke penge på at gøre arbejdet hurtigere!
  2. Kvalitetssikring af ydelsen sker gennem den nyeste mobilteknologi, således at kunden og medarbejderne får sikkerhed for at den aftalte ydelse bliver leveret. AROS Facility Service A/S tjener ikke penge på at springe over hvor gærdet er lavest!
  3. Bæredygtig ledelse, der understøtter det hele menneske, og dermed de personer, der arbejder for AROS Facility Service A/S. Samtidig anvendes bæredygtige produkter, der beskytter miljøet og medarbejderen mest muligt. AROS Facility Service A/S tjener ikke penge, på at udnytte de ansatte, så sygedage og nedslidning bliver en konsekvens af deres arbejde!
AROS Facility Service A/S · Egsagervej 12, 8230 Åbyhøj · Tlf. +45 8655 2828
Nyhedsbrev · Tilmeld   Afmeld